گستران وب

همانطور که در مقاله های قبل هم به آن اشاره کردیم بخش امنیت در وردپرس از مهم ترین بخش های یک وب سایت وردپرسی می باشد . حال این مسئله امنیت را می توان به چند بخش تقسیم کرد که به این موضوع هم در مقاله ای دیگر خواهیم پرداخت اما مدیران وب سایت ها باید حداقل ها را در مورد امنیت وب سایت خود بدانند تا از هک شدن وب سایت خود جلوگیری کنند .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کد که به وسیله ی آن قادر باشید تا امنیت وبسایت وردپرسی خود را افزایش دهید و از هک شدن آن جلوگیری کنید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه کاربردی با ما همراه باشید .

افزایش امنیت وردپرس با حذف متاتگ Generator

یکی از راه های جلوگیری از هک شدن سایت، پاک کردن تگ generator می باشد می باشد که در این مطلب با دو راهکار اقدام به آموزش حذف آن می‌کنیم. راه اول استفاده از افزونه می باشد که با نصب افزونه WP Remove Generator Meta Tag می باشد که توسط آن قادر به حذف متاتگ generator خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در بخش پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب نیازی به تنظیمات خاص نخواهید داشت و افزونه به طور خودکار تگ generator را حذف می کند.

همچنین راهکار دوم استفاده از قطعه کدی می باشد که توسط آن می توانید تگ generator را از متا تگ های موجود در سایت خود ناپدید کنید. برای استفاده از کد، قطعه کد زیر را در فایل توابع قالب وردپرس خود یا همان Function.php قرار دهید:

remove_action('wp_head', 'wp_generator');

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *