گستران وب

با ارسال گزار نظرلت نامناسب این امکان را خواهید داشت که برای دیدگاههای موجود در وب سایت وردپرسی خود دکمه ای قرار دهید تا کاربرانتان با کلیک بر روی آن نظرات که برای مناسب نمی باشد را گرازش دهند و به این وسیله شما قادر باشید پس از این که تعداد گزارشات ارسالی برای یک دیدگاه به حد نساب رسید شما به عنوان مدیر وب سایت اقدام به جذف یا ویرایش آن دیدگاه کنید .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما عرفی کند تا به وسیله ی آن قا در باشید نظرات نامناسب را پیدا کرده و حذف یا ویرایش نمایید . و البته نکته ی بسیار مهمی دیگری که در اینجا مطرح می شود این است که نظراتی را که ممکن است باعث فیلتر شدن وب سایتتان می شود را پیدا کرده و برخورد مناسب را با آن دیدگاه چه از نظر حذف کردن و چه از نظر ویرایش انجام دهید .

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Safe Report Comments در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۳.۳ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا امکان ارسال گزارش برای نظرات و دیدگاه‌های نامناسب در وردپرس را فراهم کنید.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر به مسیر تنظیمات> گفت‌وگوها در وردپرس مراجعه کنید. همانطور که می‌بینید گزینه‌ای با عنوان Allow comment flagging در این بخش اضافه شده است، تیک آن را فعال کرده و یک بار بر روی دکمه ذخیره تغییرات که در انتهای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا سایر تنظیمات افزونه نیز نمایش داده شود.

پس از فعال کردن تیک گزینه مورد نظر و ذخیره تنظیمات گزینه دیگری تحت عنوان Flagging threshold نمایش داده خواهد شد که در آن می‌بایست تعداد دفعات لازم برای گزارش یک دیدگاه را تعیین کنید تا پس از به حد نصاب رسیدن گزارشات ارسالی پیغام مورد نظر برای حذف دیدگاه به درخواست کاربران برای مدیر سایت ارسال شود.

با مراجعه به بخش دیدگاه‌های وردپرس نیز مشابه تصویر زیر می‌بینید که ستونی با عنوان Reported اضافه شده است که در این ستون قادر خواهید بود تا تعداد گزارش‌های ارسالی برای هر دیدگاه را مشاهده کنید.

حال پس از اینکه تعداد دیدگاه‌های گزارش شده به تعداد مورد نظر برسد وردپرس به صورت خودکار از انتشار دیدگاه مورد نظر جلوگیری کرده و آن را به حالت تایید نشده یا همان دیدگاه در انتظار تایید منتقل خواهد کرد.

حال برای انتشار مجدد دیدگاه لازم است تا آن را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که دیدگاه مورد نظر را به عنوان یک دیدگاه مناسب ارزیابی کردید مجددا آن را تایید کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *