گستران وب

آموزش ساخت بسته نصبی وردپرس برای انتقال سایت + فیلم آموزشی

در مراحل ابتدایی […]

در مراحل ابتدایی طراحی سایت با وردپرس و یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگر، طراح و وبمستر قبل از بارگذاری قالب و سایر اجزا مانند مطالب، دسته بندی ها و … بر روی سرور ابتدا وب سایت را در شبیه سازهایی مثل ومپ یا زمپ که امکان ایجاد لوکال هاست را فراهم می کنند آزمایش و ایرادهای موجود را رفع می کنند. قابلیت جالبی که در جوملا و وردپرس وجود دارد امکان ساخت بسته نصبی وردپرس یا جوملا برای سایت می باشد توسط این ویژگی می توان سایت را به طور کامل بر روی لوکال هاست به صورت آفلاین پیاده سازی و سپس به سرور اصلی و آنلاین منتقل کرد. در این مطلب ار گستران وب قصد معرفی و آموزش استفاده از افزونه بسته نصبی وردپرس wordpress برای انتقال سایت از لوکال هاست به سرور را داریم پس تا پایان همراه ما باشید.

از داپلیکاتور می توان برای گرفتن بکاپ کامل از سایت نیز استفاده کرد، معمولا فایل پشتیبان ایجاد شده دارای حجم زیادی است به همین دلیل برای جلوگیری از پر شدن هاست بهتر است در فواصل زمانی مشخصی بکاپ های قدیی را حذف و پشتیبان جدید تهیه کرد. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

نحوه کار با افزونه بسیار ساده و راحت می باشد اما برای اطلاع از چگونگی طی مراحل ساخت پکیج نصبی فیلم آموزشی نیز توسط سازنده پلاگین ساخته شده که زبان آن انگلیسی می باشد. پیشنهاد می کنم بدون توجه به زبان فیلم و یا حتی بدون صدا فیلم را مشاهده نمایید چون به صورت مرحله به مرحله و با کشیدن خطوط راهنما آموزش کار با افزونه duplicator داده شده است.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *