گستران وب

آموزش ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

برای تغییر کلمات […]

تیر 19 , 1396

برای تغییر کلمات و یا ترجمه ی آن ها باید از قسمت پیشخوان وردپرس بر روی گزینه ی ووکامرس فارسی کلیک نمایید. در اینجا برای شما زیر منویی باز می شود که گزینه حلقه های ترجمه را مشاهده می کنید.برای ورود به بخش حلقه ترجمه بر روی آن کلیک نمایید.مراحل ورود به این بخش در تصویر زیر موجود می باشد.

tarjomeh

در صفحه ی باز شده در قسمت روبرو کادر افزونه حلقه ی ترجمه را مشاهده خواهید نمود به عنوان نمونه ما می خواهیم از قسمت ابزارک فیلتر قیمت، کلمه ی صافی را به کلمه ی مقایسه قیمت تغییر دهیم. فیلتر قیمت در اینجا به عنوان ابزارکی است که مشتریان می توانند به راحتی قیمت مورد نظر کالای خود را انتخاب کنند. مشتری با انتخاب بازه قیمت باید بر روی دکمه صافی کلیک کند. ما در اینجا می خواهیم به جای کلمه ی صافی از کلمه ی مقایسه قیمت استفاده کنیم.

tarjomeh2

برای تغییر ترجمه کلمه مورد نظر کار کافی است در قسمت کلمه ی مورد نظر نام کلمه ای که میخواهید ترجمه آن تغییر کند را نوشته و در بخش زیر یعنی جایگزین شود با کلمه ی جدیدی که می خواهید جایگزین کلمه قبلی شود را تایپ نمایید.سپس بر روی دکمه ی ذخیره حلقه کلیک نمایید تا تغییرات شما اعمال شود. حلقه ی مورد نظر شما در سمت راست اضافه می شود.برای بخش های دیگر هم از این قسمت می توانید نام ترجمه مورد نظر خود را تغییر دهید.

تغییر دادن نام برگه های فروشگاه:

برای تغییر نام برگه های فروشگاه ووکامرس نیازی به استفاده از حلقه ی ترجمه نیست. شما می توانید به بخش برگه ها مراجعه کنید و سپس برگه ی مورد نظر خود را جستجو کنید و بر روی نام آن رفته و بعد از انتخاب آن را ویرایش کرده سپس نام برگه را ذخیره نمایید تا نام آن را عوض شود.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

2 دیدگاه در “آموزش ترجمه در افزونه فروشگاهی ووکامرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *