گستران وب

آموزش بک لینک گرفتن رایگان از گوگل با گوگل پلاس

گوگل که حجم […]

تیر 27 , 1396

گوگل که حجم بسیار بالایی از جستجو کاربران در تمام موضوعات را به خود اختصاص داده و به عنوان بزرگترین موتور جستجو جهان شناخته می شود همیشه مورد توجه وبمستران بوده و سعی داشته اند از راه های مختلف بتوانند از آن ورودی بگیرند. یکی از نکات سئو و بهینه سازی سایت و وردپرس که در طول سالیان گذشته و اکنون مورد توجه بوده و تاثیر زیادی بر روی دریافت ورودی و بازدیدکننده از گوگل دارد، داشتن بک لینک یا لینکهای ورودی از سایتهای معتبر و مرتبط با موضوع فعالیت سایت می باشد برخی از این سایتها شبکه های اجتماعی مانند: فیس بوک، گوگل پلاس، توئیتر و … می باشند که بسیار مورد توجه موتورهای جستجو قرار دارند در این نوشته از گستران وب می خواهیم آموزش گرفتن بک لینک رایگان از گوگل توسط شبکه اجتماعی گوگل پلاس google plus را یاد بگیرم و برای سایتمان لینک ورودی از خود گوگل ایجاد کنیم، پس همراه ما باشید.

برای اینکه بتوانیم لینکهای ورودی از گوگل پلاس و در نتیجه گوگل دریافت کنیم نیاز به داشتن اشتراک در گوگل پلاس داریم نگران نباشید برای این منظور تنها نیاز به یک حساب در جی میل Gmail دارد در واقع با داشتن جی میل می توانید در تقریبا تمامی سرویسهای متعلق به گوگل از قبیل: گوگل پلاس، یوتیوب، گوگل آنالیزر و … وارد شوید و از امکاناتشان استفاده کنید همینطور که می دانید شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی بر روی برندینگ و شناساندن سایت به کاربران دارند از طرفی گوگل پلاس شبکه خود گوگل است در نتیجه تاثیر داشتن بک لینک و لینکهای ورودی از آن به مراتب بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی می باشد.

و اما آموزش گرفتن بک لینک رایگان از گوگل برای این منظور بهتر است برای سایت و کسب و کارتان یک صفحه اختصاصی در گوگل پلاس ایجاد کنید سپس بلافاصله بعد از نوشتن مطلب جدید با مراجعه به برگه سایت تان آدرس دقیق پست را کپی کرده و در ویرایشگر متنی مربوط به نوشتن مطلب در گوگل پلاس کپی کنید و صبر کنید تا عنوان ، توضیحات و تصویر مطلب شناسایی شود سپس لینکی که وارد کرده بودید را حذف کنید و مطلب را به اشتراک بگذارید. با اشتراک گذاری تمام مطالب سایت می توانید تعداد بک لینکها را افزایش دهید. شاید از خودتان بپرسید که لینکهای گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی نوفالو هستند پس چرا باید بک لینک ایجاد کنم؟

در پاسخ باید گفت لینکهای نوفالو دیگر مانند گذشته آنچنان که فکر می کنید بی ارزش نیستند و میزان تاثیر آنها افزایش یافته و به عنوان لینک ورودی شناسایی می شوند .

تصویر زیر تعداد لینکهای ورودی گستران وب از گوگل پلاس را که در وب مستر تولز یا مدیریت جستجو سایت ثبت شده نمایش می دهد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

2 دیدگاه در “آموزش بک لینک گرفتن رایگان از گوگل با گوگل پلاس

    1. برای اینکه بتوانیم لینکهای ورودی از گوگل پلاس و در نتیجه گوگل دریافت کنیم نیاز به داشتن اشتراک در گوگل پلاس داریم نگران نباشید برای این منظور تنها نیاز به یک حساب در جی میل Gmail دارد در واقع با داشتن جی میل می توانید در تقریبا تمامی سرویسهای متعلق به گوگل از قبیل: گوگل پلاس، یوتیوب، گوگل آنالیزر و … وارد شوید و از امکاناتشان استفاده کنید همینطور که می دانید شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی بر روی برندینگ و شناساندن سایت به کاربران دارند از طرفی گوگل پلاس شبکه خود گوگل است در نتیجه تاثیر داشتن بک لینک و لینکهای ورودی از آن به مراتب بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی می باشد.کاش نمونه یا مثالی از این موضوع میذاشتیدکه چگونه از طریق جمیل به این شبکه ها وارد یشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *