گستران وب

وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل

یکی از بزرگترین […]

تیر 18 , 1396

یکی از بزرگترین سوالاتی که همیشه پرسیده میشود این است که چگونه میتوان ترافیک وبسایت را افزایش داد و چگونه وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل قرار میگیرد؟
پاسخ مشخصی نمی توان به این سوال داد زیرا باید در درجه اول بر روی محتوای وبسایت خود کار کنید تا نتیجه ی خوبی را در گوگل به وجود آورید.

وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل

راه های زیادی برای شروع تولید محتوا برای رسیدن به رنک و رتبه ی خوب وجود دارد که در گام اول باید بدانید از چه ابزارهای جستجو استفاده کنید تا وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل قرار گیرد و بر مبنای آن محتوای جدید و جذابی تولید کنید.
هر چند، زمانیکه شما روی برندسازی و سازماندهی وبسایت خود کار میکنید به طور قابل ملاحظه ای میتوانید بر رنک سایت تاثیر بگذارید و جایگاه خوبی در گوگل کسب کنید. مطابق تحقیقات به طور میانگین ۳۳ درصد ترافیک جستجو مربوط به اولین نتایج است.

TCS-blog_percentage-traffic

طبق تجربیات، اکثر افراد پس از جستجو در مورد مطلبی، به ۳ نتیجه اول گوگل توجه میکنند و اگر رنک شما جزء شماره های ۱۱ به بعد باشد ممکن است اصلا دیده نشوید!
اکثر افراد اصلا به صفحات دوم در جستجو نمی روند. گوگل هم می گوید که بهترین نتایج در همان صفحه ی اول موجود است.
در مقاله ی امروز قصد داریم راهکارهایی را برای رسیدن وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل صحبت کنیم.

چگونه میتوان دیوار جلوی صفحه ی اول گوگل را شکست؟

گوگل میتواند به راحتی اطلاعات شما را بررسی کرده و در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دهد. در واقع این گونه بگوییم که گوگل از محتوای وبسایت شما برای کمک به کاربران استفاده میکند. تنها کاری که باید بکنید این است که گوگل را کمی متوقف کنید!

سئوی اولیه را فراموش نکنید

با توجه به اینکه از وبسایت وردپرسی استفاده میکنیم برای اجرای سئوی اولیه مشکلی نداریم و میتوانیم از افزونه های سئوی وردپرس استفاده کنیم و به راحتی محتوای خود را سئو کنیم.
پیشنهاد میشود که حتما از ابزار وبمستر تولز استفاده کنید و آن را با توجه به اطلاعات سایت خود حتما و همیشه در نظر بگیرید. البته حداقل سه ماه لازم دارید تا بتوانید وبسایت خود را ثبت کنید. زیرا زیر سه ماه اطلاعات زیادی در وبسایت شما نیست که توسط ابزار وبمستر بررسی شود. همچنین بهتر است حتما از یک افزونه برای نقشه ی سایت استفاده کنید زیرا صفحات شما که به صورت xmL قرار گیرد شانس بیشتری برای بازدید گوگل دارد.

جنگ سئو را شروع کنید

چنانچه بتوانید در انتخاب نوع دامنه ی سایت به خوبی اقدام کنید شانس بهتری برای صعود دارید. از طرفی باید تمام تلاش خود را برای تولید محتوا بگذارید مانند وبسایت های ویکی پدیا.
اما این را بدانید که رسیدن به یک رنک خوب و مهاجرت به رسیدن وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل اصلا کار راحتی نیست و با تلاش مستمر ممکن میشود.
حتما از قدرت کلمه ی کلیدی استفاده کنید. با ابزارهای مختلفی مانند keyword  research میتوانید کلمات کلیدی مناسبی را برای محتوای خود انتخاب کنید.

رسیدن به صفحه ی اول گوگل

اولین اقدامی که باید برای رسیدن به صفحه ی اول انجام دهید پیدا کردن کلمات کلیدی است که در حرفه ی شما پر مخاطب است و بیش از همه جستجو میشود. حال باید بر اساس کلمه ی کلیدی محتوای غنی و بهینه ای تولید کنید. محتوای شما باید مفید، مرتبط و به روز باشد و از همه مهمتر تعداد کلیک بالایی را به خود اختصاص دهد.
باید محتوای خود را به گونه ای منظم و بر طبق یک برنامه ی خاص روی سایت قرار دهید تا گوگل طبق این برنامه به سایت شما سر بزند. البته حتما نقشه ی سایت را آماده کنید.
پس از گذشت چند هفته از شروع فعالیت و نوشتن محتوا باید از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتکیس استفاده کنید و ببینید وضعیت جستجو به چه شکل است. بر اساس آن بهتر میتوانید برای رسیدن وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل برنامه ریزی کنید.

ابزارهای جستجو

استفاده از کنسول جستجو درگوگل آنالیتسکیس یا سایر ابزارهای تحلیلی عملکرد ساده ای دارد و میتوانید به راحتی جستجوهای خود را انجام دهید.

search-data-googleseo-firstpage

حرکت نردبانی رتبه بندی ها در موتور جستجو

در حال حاضر شما می دانید که رقیبانتان چه کسانی هستند و ممکن است دست به اقداماتی بزنند که هر لحظه از شما جلو بیفتنند. پس باید در رقابت تنگاتنگ شما پیروز شوید و هر لحظه به دنبال راه کارهای جدید و درستی باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging enviroment