گستران وب

افکت هاور تصاویر وردپرس با WP Image Hover

امروزه استفاده از […]

تیر 26 , 1396

امروزه استفاده از تصاویر و عکس ها باعث بهتر دیده شدن و توجه بیشتر بازدیدکنندگان در هر سایتی به مطالب و یا محصولات می شود زیرا نمایش چند عکس مرتبط با متن می تواند مفهوم موضوع را بهتر برای کاربران آشکار کند. یکی از روش های جلب توجه کاربران و بازدیدکنندگان به تصاویر سایت استفاده از افکتهای جذاب و زیبا در عکس می باشد به عنوان مثال می توان با ایجاد افکت در هنگام رفتن موس بر روی تصویر و hover شدن عکس از حالت مربع به دایره و بالعکس تبدیل شود در این مطلب از گستران وب قصد معرفی چند افزونه برای ایجاد افکت هاور تصاویر وردپرس WP Image Hover را داریم پس همراه ما باشید.

معمولا افکتهای تصاویر در هر سایتی توسط کدنویسی css و jquery ایجاد می شود در وردپرس افزونه هایی طراحی شده اند تا بدون نیاز به کدنویسی و براحتی بتوان جلوه زیبایی به تصاویر داد.
اولین افزونه Amazing Hover Effects می باشد این پلاگین با دارا بودن بیش از ۷۶ افکت زیبا در ۵ حالت مختلف می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد افکت بر روی تصاویر سایت وردپرسی باشد. از مزایای این افزونه می توان به نصب و راه اندازی آسان، تولید کدهای سئو و بهینه شده برای سایت، پشتیبانی از دسته بندی و پستهای سفارشی اشاره کرد. پس از نصب  فعال سازی افزونه با مراجعه به پنل تنظیمات آن از پیشخوان وردپرس می توان تصویر را انتخاب و افکتهای متفاوت را به آن اختصاص داد سپس از بخش نوشتن مطلب جدید با انتخاب ایکون افزونه و یا از طریق کد میانبر تصویر را در مطلب قرار داد و یا در هر بخش از قالب وردپرس نمایش داد. صفحه افزونه

افزونه بعدی ایجاد افکت بر روی تصاویر وردپرس پلاگین افکت گذاری بر روی هاور تصاویر RD Hover Effects می باشد که قابلیت ایجاد جلوه های زیبا با استفاده از css3 را به صورت استاندارد و بهینه دارا می باشد از مزایای ان می توان به سبک و ساده بودن به همراه طراحی واکنش گرا و سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله اینترنت اکسپلوره در نسخه های ۸ به بالا ie +8 اشاره کرد. از این پلاگین می توان برای نمایش محتوا و توضیحات متنی بر روی تصویر در حالت hover استفاده کرد یعنی وقتی ماوس روی عکس قرار گرفت عنوان و خلاصه ای از توضیحات مطلب با افکتی زیبا نمایش داده می شود. پیشنهاد می کنیم از سایت افزونه که دارای تعداد زیادی پیش نمایش از حالتهای مختلف افکتها می باشد دیدن کنید. افزونه RD Hover Effects

افزونه های افکت هاور تصاویر وردپرس به تعداد بالا در مخزن پلاگینهای وردپرس موجود می باشند که دو افزونه معرفی شده از بهترینهای آنها هستند که می توانید از مزایای آنها در طراحی قالب وردپرس سایت تان استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

2 دیدگاه در “افکت هاور تصاویر وردپرس با WP Image Hover

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *