گستران وب

سلام به کاربران وردپرسی گستران وب

اگر دقت کرده باشید در کنار عنوان سایت ها یک تصویر کوچکی وجود دارد که با آن فاویکون میگوند . در قالب های حرفه ای تغییر دادن این تصویر ممکن است اما قالب شما اگر از چنین قابلیتی پشتیبانی نمیکند نگران نباشید با افزونه ای که امروز برایتان قرار دادیم شما به راحتمی میتوانید فاویکون سایت وردپرسی خود را ایجاد کنید و در هر زمان ان را مدیریت کنید . این افزونه کاربردی وردپرس در مخزن بزرگ وردپرس با موفقیت در دسته بندی افزونه کاربردی وردپرس به ثبت رسیده است و تا کنون بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار دانلود و نصب و فعال سازی شده است و جزو افزونه کاربردی مطرح دنیای وردپرس می باشد. از همین رو تیم گستران وب این افزونه کاربردی را به صورت رایگان برای شما عزیزان فارسی سازی کرده است که آخرین نسخه این افزونه را میتوانید از پایین صفحه دانلود کنید .

آموزش کار با افزونه فارسی مدیریت فاویکون Favicon

بعد از نصب و فعال سازی برای ایجاد Favicon در وردپرس به سراغ قسمت تنظیمات رفته و از زیر منو های موجود روی گزینه جدیدی که تحت عنوان All In One Favicon اضافه شده است کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات این افزونه کاربردی وردپرس شوید.

با ورود به بخش تنظیمات این افزونه کاربردی وردپرس ، چندین زبانه مختلف وجود دارد که به معرفی آنان می پردازیم

تنظیمات ظاهر :  در این بخش از تغییرات شما می بایستی تصاویر مربوطه را با فرمت های مشخص شده آپلود کنید.

تنظیمات پایه : در این بخش هم می بایستی مانند بخش قبلی از تنظیمات این افزونه کاربردی وردپرس تصاویر مربوط به Favicon در وردپرس را با فرمت های مشخص شده آپلود نماییم و در نهایت روی ذخیره تغییرات کلیک کنیم.

بقیه تنظیمات موجود می بایستی به صورت پیش فرض باشد و نیازی به توضیح آنان وجود ندارد. و وارد صفحه اصلی شوید و تغییرات اعمال شده را مشاهده کنید .

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *