گستران وب

افزونه اسلایدر متنی Text Slider وردپرس

یکی از روشهای […]

تیر 25 , 1396

یکی از روشهای نمایش متن با جلوه های بصری زیبا و کاربردی در سایت استفاده از اسلایدر متن می باشد این نوع اسلایدرها به جای تصویر، نوشته را با دستورهای نگارشی مانند: تگهای هدینگ h یا لینک و … به صورت اسلایدشو نمایش می دهند، معمولا در سایتهای خبری و خدماتی از اسلایدر متن استفاده می شود تا تیتر جدیدترین اخبار یا نظرات مشتریان درباره کیفیت خدماتی که دریافت کرده اند را در بخشی از سایت نمایش دهند. در این مطلب از گستران وب قصد معرفی چند افزونه اسلایدر متنی وردپرس سبک و بهینه با قابلیتهای پیشرفته و کاربردی Text Slider به همراه افکتهای دیداری زیبا را داریم تا در طراحی قالب وردپرس وب سایت تان از آنها برای ایجاد بخشهای مختلف استفاده کنید، تا انتها همراه ما باشید.

اولین پلاگین Text Slider نام دارد این پلاگین با دارا بودن افکتهای زیبا و سادگی راه اندازی می تواند برای ساخت اسلایدر متن و نوشته مورد استفاده قرار گیرد. برخی از قابلیتهای افزونه عبارتند از: امکان استفاده از کد میانبر یا تابع php برای استفاده در قالب، دارا بودن چندین افکت زیبا برای تعویض اسلایدها، طراحی واکنش گرا responsive، سازگاری با مرورگرهای مختلف و ie +9، امکان افزودن بی نهایت اسلاید، دارای کلیدهای کنترلی و نمایش صفحه، قابلیت انتخاب تصویر زمینه و … پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تنظیمات آن امکان شخصی سازی و ساخت اسلایدر میسر می باشد. صفحه افزونه در مخزن

افزونه اسلایدر متنی بعدی Content text slider on post می باشد، بعد از فعال کردن آن می توان با مراجعه به تب افزونه اسلایدهای مورد نظر را ایجاد کرد از قابلیتهای آن می توان به امکان نمایش اسلایدها از پایین به بالا به صورت عمودی با قابلیت تنظیم سرعت اشاره کرد. این پلاگین را می توان توسط کد میانبر در نوشته و برگه یا کد php در قالب وردپرس مورد استفاده قرار داد.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *