گستران وب

ارسال رایگان محصولات در ووکامرس می تواند بر روی میزان فروش شما در وب سایتتان تاثیر به سزایی گذاشته و مشتریان بیشتری را برایتان جذب کند .
شاید تا به حال در فروشگاههای زیادی مشاهده کرده باشید که درهنگام خرید محصولات در آن ها شرایطی وجود داشته باشد که در ضورتی که از آن شرایط استفاده کنید شما به عنوان مشتری قادر خواهید بود تا از آپشن دارسال ( حمل و نقل ) رایگان بهره ببرید .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما همراهان گرامی معرفی کند که به وسیله ی آن قادر خواهید شد تا به وسیله ی آن در وب سایت فروشگاهی خود شرایطی همچون ارسال رایگان را به وجود آورید .
حتی شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید شد تا شرایط را بسیار خواص کنید که به عنوان مثال می توان به این نکته اشاره کرد که این نوع ارسال ( رایگان ) مختص شهر های خاص باشد با نقش کاربری و یا دسته بندی محصول و بسیاری از این قبیل موارد پس در ادامه با آموزش و در انتها با دانلود این افزونه با ما همراه باشید .

ارسال رایگان محصولات در ووکامرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان WooCommerce Advanced Free Shipping در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۹ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا امکان ارسال رایگان محصولات در ووکامرس با شرایط خاص و پیشرفته را فراهم کنید.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Advanced Free Shipping در تب ارسال تنظیمات ووکامرس افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید.

Hide other shipping: با فعال کردن این گزینه در صورتی که از روش‌های حمل و نقل دیگری استفاده کرده باشید امکان انتخاب روش‌های حمل و نقل مخفی شده و مشتریان قادرند تا از این روش یعنی حمل و نقل رایگان در ووکامرس استفاده کنند.

حال بر روی دکمه Add Free Shipping Rate کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به ساخت روش‌های حمل و نقل رایگان در ووکامرس شوید.

حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید قادر خواهید بود تا بر اساس شراط موجود و مقداردهی هر یک از شرایط در صورتی که مشتری یکی از شرایط موجود را در سفارش خود دارا بود از امکان ارسال رایگان محصولات در ووکامرس بهره‌مند سازید.

با استفاده از این روش قادر خواهید بود تا بر اساس شرایط زیر امکان ارسال رایگان محصول را برای مشتریان خود فراهم نمایید.

  • هزینه کلی سبد خرید
  • تعداد خرید محصول
  • نقش کاربری
  • شهرهای خاص
  • کدپستی خاص
  • دسته‌بندی محصولات
  • وزن و ویژگی های سفارشی محصولات
  • کوپن
  • و…

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

One thought on “افزونه ارسال رایگان محصولات WooCommerce Advanced Free Shipping در ووکامرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *