گستران وب

قابلیت ارسال فایل در بخش نظرات وردپرس امکان ار سال فایل در انواع مختلف و با فرمت های گوناگون را به شما می دهد . فرض کنید شما مدیر یم وب سایت خدماتی می باشید و بخش نظرات وب سایت خود را برای پشتیبانی کاربران در نظر گرفته اید پس شما با استفاده از این قابلیت قارد خواهید شد تا از امکاناتی همچون ارسال تصویر و اسکرین شات برای حل مشکلات خود بهره ببرید .
در این مقاله تیم گستران وب قصد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند که به وسیله ی آن قادر باشید تا امکان ارسال فایل در انواع و فرمت و حجم دلخواهتان را در بخش نظرات قرار دهید .

ارسال فایل در دیدگاه‌های وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Comment Attachment در مخزن وردپرس به صبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۵ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به افزودن قابلیت ارسال فایل و ضمیمه کردن آن در بخش نظرات وردپرس کنید.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به مسیر تنظیمات> گفت‌و‌گوها در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید و با اسکرول به سمت پایین صفحه به تنظیمات افزونه که در قسمت Comment Attachment قرار دارد مراجعه کنید.

Display attachment field: تعیین مکان مورد نظر برای نمایش فیلد ارسال فایل ضمیمه در نظرات وردپرس که می‌تواند در ابتدای فرم نظرات و یا انتهای فرم باشد.

Attachment field title: عنوان دلخواه برای فیلد ارسال نظرات در دیدگاه‌های وردپرس را وارد کنید.

Maxium file size: حداکثر اندازه حجم فایل برای ارسال در دیدگاه‌های وردپرس را بر حسب مگابایت تعیین کنید. در صورتی که حجم فایل‌های قابل آپلود در وردپرس توسط هاستینگ شما که از طریق فایل php.ini محدود شده باشد صرفا قادر خواهید بود تا به همان میزان حداکثر حجم را تعیین کنید.

Is attachment required: اگر قصد دارید تا ارسال فایل در نظرات جزو فیلد ضروری باشد تیک این گزینه را فعال کنید.

Attach attachment with current post: با فعال کردن این گزینه فایل ضمیمه به عنوان فایل آپلود شده در نوشته مورد نظر نمایش داده خواهد شد، ور در صفحه ویرایش نوشته در بخش فایل‌های آپلود شده در این نوشته به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

Text before attachment in a commment: متن مورد نظر برای نمایش قبل از انتخاب فایل را وارد کنید.

Position of attchment in comment text: موقعیت مورد نظر برای متن فایل ضمیمه در فرم دیدگاه وردپرس را تعیین کنید.

Make attachment in comment a link: با فعال کردن این گزینه امکان دسترسی به فایل مورد نظر در بخش نظرات فعال شده و با کلیک بر روی عنوان فایل کاربران به لینک فایل دسترسی خواهند داشت.

Show image thumbnail: با فعال کردن این گزینه پیش‌نمایشی از فایل‌های تصویری نمایش داده خواهد شد که از بخش Image attachment size in comment می‌توانید اندازه قابل نمایش آن را تعیین کنید.

Try to embed audio/video player: در صورتی که فایل ضمیمه به صورت ویدئو و یا صوتی باشد نسخه Embed شده آن نمایش داده خواهد شد.

Delete attachment upon comment deletition: در صورت فعال کردن این گزینه هرگاه دیدگاهی حذف شود فایل ضمیمه آن نیز از رسانه وردپرس حذف خواهد شد.

تعیین فرمت‌های مجاز

با مراجعه به بخش Allowed File Types قادر خواهید بود تا انواع فرمت‌های فایل و تصویر برای آپلود در رسانه وردپرس را تعیین کنید تا کاربران صرفا مجاز به ارسال فرمت مورد نظر در بهش دیدگاه‌های وردپرس باشند. که در حال حاضر این افزونه امکان ارسال فرمت‌های تصویری و فایلی همچون jpg, png, gif, apk, pdf و.. را خواهد داد.

در نهایت پس از ذخیره تنظیمات مشابه تصویر فوق خواهید دید که امکان آپلود فایل در فرم دیدگاه‌های وردپرس به سایت اضافه شده است و کاربران قادر به ارسال انواع فایل با حجم تعیین شده در افزونه خواهند بود.

با مراجعه به بخش دیدگاه‌ها در پیشخوان وردپرس نیز قادر خواهید بود تا فایل ضمیمه شده را مشاهده و مدیریت نمایید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *