گستران وب

همانطور که در مقاله های قبل و آموزش ها به آن اشاره کردیم دامین یکی از بخش های بسیار مهم وب سایت شما می باشد که به وسیله ی آن شما صاحب برندی اختصاصی برای خودتان خواهید بود و بدون آن عملا شما سایتی ندارید . شما بعد از گذشت مدتی از افتتاح وب سایت خود کاربرانی ثابت پیدا می کنید پس این موضوع بسیار مهم است که در انتخاب آن دقت کنید . تغییر دامین همیشه برای شما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت و شما ممکن است به دلیل مواردی مختلف نیاز به تغییر پیدا کنید که این کار همانطور که به آن اشاره کردیم مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت پس باید به دنبال راه حلی برای این مشکلات باشیم . یکی از این مشکلات که می توان از آن یاد کرد تغییر کلماتی می باشد که دارای لینک هستند که باعث ایجاد صفحات ۴۰۴ در سایت می شوند و برای جلوگیری از این مشکلات باید راه حلی اساسی پیدا کرد .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید مشکل ایجاد صفحه ۴۰۴ که در بالا به آن اشاره کردیم را برطرف کنید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه کاربردی با ما همراه باشید .

آموزش جایگزین کردن لینک کلمات در وردپرس با افزونه Search & Replace

ساده ترین راه برای اینکار استفاده از افزونه وردپرس Search & Replace می باشد که توسط آن به راحتی قادر به ویرایش کلمات یا لینک ها و جایگزینی آنها خواهید بود.

در بخش search for کلمه موجود در سایت خود را که قصد ویرایش و جایگزینی آن را دارید، وارد نمایید. در بخش Replace with می توانید کلمه جدید مورد نظر خود را وارد کنید تا جایگزین کلمه قبلی شود. در بخش بعدی می توانید table های موجود در وردپرس را به صورت تکی یا باهم بررسی و ویرایش کنید.

کد جایگزین کردن لینک کلمات در وردپرس

همچنین به جای استفاده از افزونه می‌توانید کد های زیر را در توابع قالب وردپرسی خود قرار دهید که البته نباید از توابع قالب وردپرس خود حذف کنید. برای استفاده از کد، قطعه کد زیر را در فایل Function.php قالب خود قرار دهید:

<?php
function replace_words($content){
$olds = array('احمد', 'مدیر سایت', 'https://gostaranweb.com');
$news = array('علیرضا', 'وبمستر', 'https://gostaranweb.com');
$content = str_replace($olds , $news ,$content);
return $content;
}
add_filter('the_content', 'replace_words');
add_filter('the_excerpt', 'replace_words');
?>

در بخش اول کد باید کلمه مورد نظر و در بخش بعدی لینک و کلمه برای جایگزین کردن را وارد نمایید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *